dimecres, 26 de gener del 2011

Respecte


Primer de tot voldria dir, que aquest escrit és l'encarregat d'encetar aquest espai. Igual les meves paraules, les meves construccions i inclús la simple canalització d'idees, no es veuran plasmades tal i com m'agradaria. Segurament per la mateixa oxidació d'aquestes habilitats, que m'esforçaré en millorar.

M'he vist animat a comentar un fet que vaig veure ahir mateix per televisió, en el programa nocturn de Bonafuente, a la Sexta.
Un cop acabat el monòleg que protagonitza el mateix Andreu , a l'inici del programa, on sol fer un resum de l'actualitat des d'un punt de vista més que crític i com no, amb un genial toc d'humor – bastant necessari després d'un dia feixuc, tot sigui dit - , va deixar anar una notícia que em va cridar l'atenció.
Va explicar que la revista FHM li atorgava el premi a millor presentador de la televisió, com a resultat d'unes votacions dutes a terme a la mateixa pàgina web de la revista. Ell es va sentir mol afalagat, va dir primer. Tot i això, un cop va rebre la notícia, va veure com al final dels altres possible candidats al premi, es trobava una secció on apareixien els pitjors humoristes.
El guanyador dels perdedors, era Pablo Motos, el presentador del Hormiguero, de la Cuatro.
Com a conseqüència , l'Andreu Bonafuente va refusar anar a recollir el premi, per RESPECTE al seu company de professió.

Aquest gest, definitivament, encara el fa més gran.

El que podríem extreure d'aquesta notícia, redireccionant-ho a les nostres vides, és que actuar a partir d'uns valors i de la seguretat sobre un mateix, sempre és un bon consell. Pocs cops caurem en l'error seguint les nostres conviccions.

D'altra banda, cal també eixamplar els nostres sentits en busca de quelcom més, amb la finalitat de trobar-nos amb nous objectius, noves ambicions i fins i tot recuperar reptes donats per perduts.
Això ens farà sentir capaços a nosaltres mateixos, sobre una infinitat de coses. I, a més a més, no solament t'ho hauràs demostrat a nivell personal, sinó que serà aleshores quan els demés reconeixeran la teva vàlua.

No et quedis enrere.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada